Halaman

Selasa, 31 Mac 2020

HAPPY BDAY REDZA

Selamat hari jadi Redza, anak abah yang ke 7 tahun. Wah!!!..7 tahun dah ko nak..
Dah masuk alam persekolahan.. Tahun 1..
Semoga bertambahnya usiamu,
Bertambah berkat kehidupanmu,
Bertambah lagi kasih sayang abah dan ummi untukmu,
Dan juga eratnya kasihmu pada adikmu Riyadh.. dan tidak dilupa juga kepada baby Rafeeq yang telah pun mendahului kita..
Tak perlu pun tunggu hari jadimu nak..
Abah memang sentiasa doakan yang terbaik buatmu..dalam setiap kali solat..
Abah titipkan juga doa untuk anak2 abah, semoga menjadi anak2 yang soleh, berjaya dunia dan akhirat serta menjadi saham2 abah dan ummi di sepanjang kehidupan kami.
Namun, hari kelahiranmu ini..ada doa khusus buatmu anak..
Semoga dipanjangkan usiamu, kesihatanmu rohani dan jasmani, diberikan keberkatan sepanjang hidupmu, dimurahkan rezekimu, menjadi anak yang baik dan sentiasa mendengar cakap abah dan ummi..dilindungi Allah dalam setiap perbuatan yang kamu lakukan dan dapat ikut abah solat 5 waktu bermula dari hari ini.. Insha Allah.. Aamiin Ya Rabbal Alamin..
Walaupun keadaan tidak mengizinkan untuk kita sambut hari jadi dgn lbih meriah... Dengan PKP Fasa 2 ni, susah sikit utk kita bergerak pergi balik ke Ranau mahupun ke Lawas..biasanya ada jga kta sambut bersama atuk di Ranau, tapi kali ni kta sambut biasa2 ja di Sipitang.
Memang ada jga kejutan untukmu Redza, bermula awal pagi..ko tnya bila kta nak sambut harijadi Redza..babah cakap nantilah kta smbut..nampak Redza agak kecewa sikit..mahukan smbut pd hari ni jga..
Ummi dan Abah dh rncang buat surprise utk Redza.. hehe.. Alhamdulillah, berjaya juga rancangan ummi dan abah..ada juga kenangan bila Redza besar nanti..kenangana sewaktu kecil yang susah untuk kita lupakan...















Tiada ulasan:

Catat Ulasan