Halaman

Sabtu, 27 Julai 2019

MAJLIS TAHLIL ARWAH 100 HARI..

Hari berganti hari, minggu berganti minggu dan bulan berganti bulan.. Tak terasa masa berlalu terlalu cepat. Hari ni, genap 100 hari pemergianmu.. adikku..
Semoga rohmu tenang di sana, ditempatkan di kalangan org2 yang beriman dan beramal soleh.. juga di atas kesabaranmu dalam menempuh dugaan dan ujian hidup ini. Semoga Allah memasukkanmu ke dalam syurga dari pintu org2 yang sabar.

Hari ni, majlis tahlil sempena pemergianmu telah dibuat. Semoga segala usaha yang kami lakukan ini, mendapat keberkatan dan kiriman pahalanya diterima oleh Allah.
Kami sangat merinduimu, sangat merinduimu..setiap malam kutitipkan bacaan Yassin dan Tahlil khusus buatmu tak pernah aku tinggalkan sejak pemergianmu.. Itulah saja cara untuk aku lakukan dan luahkan rasa rindu ini padamu..kekadang ku peluk erat anak2mu, ku kucup dahinya.. sepertimana yang selalu aku lakukan padamu.. Ya Allah.. beginikah pedihnya dan pilunya bila kehilangan seseorang yang kita sayang.. rindu dan sayang yang tiada kesudahan..bila melihat dan menatap wajah anak2mu..bergenang dan mengalir juga airmata mengenangkan nasib mereka yang kehilangan kasihsayang seorang ibu..
Mudah mudahan anak2 yang ditinggalkan ini memberi manfaat kepadamu dan menjadi saham pahalamu di sana. Insha Allah.. Aamiin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan