Halaman

Ahad, 16 Oktober 2016

JALAN JALAN

Sekarang ni, setiap hujung minggu akan balik melawat dan menjenguk anak-anak di Ranau. Balik dari kerja terus pandu kereta ke KK, singgah solat Jumaat di masjid yang berdekatan, Jumaat baru ni, solat di Masjid Membakut, masjid baru. Selepas isteri pulang dari kolej, terus balik ke Ranau dan sampai lebih kurang pukul 8.30 malam. Sebelum tu, singgah di kedai dulu belikan ole-ole untuk anak-anak. RINDU ANAK, REDZA DAN RIYADH...
Hari Sabtu, pergi bawa anak melawat 'arnab village', luangkan masa bawa dorang. Lama sudah tak bawa jalan2..
Dari pekan Ranau ke tempat tu ambil masa 10 minit, melalui jalan yang tidak rata. Mungkin klau gna kreta kcil, susah jga mau msuk. Tiket masuk untuk dewasa RM3 dan kanak-kanak RM2. Makanan arnab pun kena beli RM1 sebungkus..

Sedang bermain dengan arnab

Tak tau siapa yang excited


Belai-belai

Ambil pose sekejap


Hari ni, sebelum balik KK..bawa dorang lagi jalan-jalan ke Luan Ti, mau tengok ikan..belum pernah lg bawa tengok ikan di sana..
Jalan pukul 2 petang, tiket masuk RM5 untuk orang dewasa, dan budak di bawah 6 tahun masuk percuma..makanan ikan limited edition, sorang hanya dapat beli satu, harga 20 sen..masuk ke tempat ikan tu pun ditetapkan masa hanya 15 minit..



Redza nangis xmau pegang ikan

Crita dgn pgunjung dr Kedah

Posing ja la wlaupun x brani pgang ikan..


Riyadh pun x brani jga

Tiada ulasan:

Catat Ulasan